Plugg!

Hejsan!
Jag kom hem för kanske 4 timmar sen. Sov hos Marit igår efter att jag varit i Åre, det var därför jag inte uppdaterade. Det va trevligt i Åre, alla va bakis och halv döda men bättre än inget! Haha, vi tog nio bussen hem och så var jag, Marit och Linda uppe och pratade ett tag men vi bestämde oss för att sova rätt tidigt eftersom det var skola idag.
Dagen idag har vart typ sämst. De enda roliga var att vakna och gå upp med Marit & Linda, vi har alltid så mysigt! Sen kom jag till skolan och fick ett as snyggt skärp av Vilde! Tack som fan! Och sedan fick jag och Alma ett par granny panties av Samuel. Så jäääävla porrigt, helt sinnes xD Skönare vänner asså.. 
Nu har jag typ nyss ätit middag och sitter och plugar NO. Sen blire väll att plugga lite svenska, engelska, so och sen duscha & film mys. Blir Åre imorn igen, inte jätte pepp men det får funka. Standard, typ. Vet inte varför jag ska dit, hoppas väll på att träffa någon där kanske.. baaajjs... Nej, nu skiter jag i det här! Hörs.
 
Snyggt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0