Så plocka upp en stan, släng på förtryckaren & sätt den där blåvita bussen i brand.

Godmorgon!
Vakna typ 10  imorse av att min syster och hennes kompis var i rummen utanför mit och lekte.. Skit kul! Drog mej i snängen till klovkan 12 ovh då gick jag upp och åt.Tänkte gå och lägga mej igen efter att jag hade ätit bara för att jag var så jävla trött, men då kom min moste och min lilla kusin Isak. Haha, han är ju för söt trots att han är som en duracellkanin, fattar inte var energin kommer ifrån! Min moster skulle fixa till min klänning som jag ska ha på skolavslutningen. Jag hatar dock att ha klänning på mej, det är inte så snyggt på mej. Vilket suger eftersom klänningar kan vara så otroligt fina! Ska kanske träffa Alma & Erik senare, om dom ens tar sej upp.. Annars ska jag nog plugga & ta det lugnt hela dagen.
 
              
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0