Sliiten!

Känner mej som ett vrak idag.. Riktigt jobbitg faktiskt. Är as trött och seer allmänt sliten ut, ser nästan lite sönderpundad ut. 
Har endast legat i sängen hela dagen, pratat lite i telen & kollat på The  Vampire Diaries. Har typ funderat på allt! Gymnasie, lägenhet, vänner, pojkar, vilka skor jag ska ha på skolavslutningen osv. Rätt skönt & rätt tråkigt, kom fram till vilka skor jag ska ha ialla fall och det blir inte dom jag la upp bild på innan. Lägger upp bild på dom sen! Annars har det bara kaosat i huvudet och jag har inte kommit fram till nånting vettigt.. Eller kanske, jag vet inte xD  Haha jag är alltid så förvirrad med vad jag vill & inte vill. Vill alltid allt & ingenting på samma gång. Men någon dag får jag nog ordning på tankarna..
 
           

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0