Snälla bli min igen, låt mej va kvar

Imorn blir det Åre, kommer dock vara as trött eftersom jag är jätte pigg nu. Känns som att jag skulle kunna vara vaken hela natten trots att jag sovit piss dåligt hela veckan. Hoppas allt blir bra imorn, för antingen kommer det bli det eller så kommer kvällen gå åt helvete. Vilket av det de blir lär jag väll märka. Jag vet att jag bara svamlar, men det är för att det kändes bra att skriva plus att jag inte riktigt vill att folk ska se vad jag skriver. Jag är skev, jag vet. Men aah går och lägger mej efter ett något behövt samtal.. Kändes bra att prata trots att jag blev & fortfarande är arg! För hur bitchig och arg jag än är, vare sej du minns de här eller inte, så betyder du mycket! Skriver imorn under skolan, på morgonen eller kvällen! Och önska mej lycka till för jag har två redovisningar imorgon, svenska och NO! Godnatt
 
            
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0