The people you love is the ones who can hurt you yhe most

Hej! Kom hem från Åre för typ en timme sen. Det sög typ i Åre, eller aah jag va på jätte dåligt humör. Är typ as arg på alla. Nej inte riktigt, men nästan. Vet inte vad jag ska skriva, vill typ inte tänka. Så jag bara svamlar, precis som vanligt. Men träffa i alla fall Marit, Frida, Alice, Madde, Kvein, Patrik, Mattias & Samuel och det var trevligt. Allt annat var typ bajs, så jag ringde Alma så jag kunde få hetta lite. Dom som hörde mej då trodde antagligen att jag var dum i huvudet, eller inte antagligen, garantgerat. Sen har jag pratat lite med Frida & Kerstin i telen, tänkte höra me Kerstin om hon hade lust att ses men hon var fortfarande i Göteborg. men jag pallar inte skriva nu, ska kolla film, hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0