Ska KANSKE börja me de här igen..

Hej! Tänkte att de kanske kunde va kul att blogga lite nu när jag inte gjort de på typ 2 månader xD jag kan inte lova att jag fortsätter men jag kommer kanske blogga någon gång ibland. När jag känner för de osv. Jag har ju inte så mycke intressant att skriva för just nu har jag inget liv, de är as tråkigt. Men aah, har ju iaf börjat gymnasiet, super kul! Trivs bra i klassen och sånt där så de är skönt. Nu längtar jag bara tills Alma får sin lägenhet så jag kan va där, haha! Mer orkar jag inte skriva 😂❤️



Kommentarer
Postat av: Anonym

har nästan kollat din blogg varje dag och alltid nästan fält en tår för att du inte skrivit något! kom tillbaka vi behöver dig :D

2013-10-11 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0